Nov. 15, 2014

Efter några månader närmare bestämt år. Så har jag bestämt mig och börja blogga igen. blotta mina känslor, lägga upp mina bilder. Redan november, snön faller ner, det blir ljusare ute. älskar den här tiden på året då man tänder massa ljus och mojjsar ner med en filt, tjocksockar och en kopp te och ser någon bra serie och bara njuter av lugnet.
Dem senaste månaderna har varit som berg och dalbana. glädje och sorg. Jag har insett att vad som än kommer ivägen i livet så tar jag mig igenom. livet kan inte fucka med mig! Jag är starkare än någonsin. Mött härliga människor som har fått en plats i mitt hjärta.

Jag är tacksam för alla fina människorna i mitt liv.

All kärlek till er alla. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Va kul att se ett inlägg :) 👍 mer sånt! Kram.

2014-11-20 @ 13:52:03
URL: http://filosofersam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0